Clas Ohlson

Det var ett tag sedan jag var på Clas Ohlson, men jag har varit det. Clas Ohlson är ett utav dessa ställen där man börjar tänka på sin manlighet, gymet är ett annat och det har jag komenterat i ett tidigare inlägg

Nu ska vi dock prata om Clas Ohlson. Clas är en sådan butik som jag alltid vill ha hängslen på. Hängslen som man kan hålla i samtidigt som man står bredbent och så cool ut. Fast det är inte den enda stilen man vill ha på Clas, jag känner ibland också för att olja in min kropp ta på mig snickarbyxor och testa och poser med släggor. Min manlighet blir aldrig råare och manligare än när jag går på Clas Ohlson, inte ens känslan på ett gym kan slå det.  På Clas går man sedan runt och ser cool ut, innan man högt och full av vetskap säger: jag skulle behöva en vinkelhake till mitt balkong-bygge, undra om denna vinkehake kan vara något. Jag kommer sedan fram till att det inte är rätt märke och det märke som jag tittar på håller alldeles för låg kvalite, de håller uppenbarligen inte för riktigt mangöra, det där är en riktig kvinnosak.
Enda delen på Clas Ohlson som kan få mig att känna mig mer manlig än när jag är vid släggorna är möjligtvis vid motorsågarna, fyfan då kan man se testosteronet som ryker ur öron, näsa och rövhål.

En sak som tar ner manligheten är när man går upp till teknikhörnan och ska välja det man verkligen ska ha istället för någon cool slägga eller vinkelhake. Sedan går man och kollar på om lite datortillbehör kan vara lämpliga och sedan gnäller man för att deras utbud är för litet och så kommer man fram till att man är mer av en datornörd snarare än en cool skogshuggare.

Ha en härlig dag din pensionär!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nee, har inte sett den men kanske något man borde se har jag hört! =)

Postat av: Lisa

Du är rolig du! =)

2007-02-25 @ 23:47:18
URL: http://vildbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback