Ben och sömn

Jag har suttit på en stol på ett ganska lustigt sätt med benen. Det märkte jag när jag skulle resa mig, för då kände jag att båda mina ben hade somnat! Att benen somnar är en ganska ohärlig känsla och mina ben somnar realtivt ofta. Jag måste lära mig bättre sittekniker. Det värsta är nog ändå när en skinka somnar då känns det nästan som ens ben och skinka är förlamad, inte för att jag vet hur det känns att vara förlamad men det kanske känns så.  Det är hur som helst en lustig känsla som infinner sig när ens ben har somnat och man ska gå. Det är extra svårt att gå om ens rumpa sover.

Nu har bensömnen gått över. Jag saknar den lite, det är nästan så att jag ska sätta mig på ett sånt sätt så att benen somnar igen. För trots att det är ganska ohärligt så är det också en ganska härlig känsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback