Många lokaler

Igår besökte jag många lokaler. Jag gick hemifrån till Daniel på tornet och åt och hängde där ett tag. Sedan gtick vi vidare till Camilla där vi bakade pepparkakor och annat juligt. De skulle sedan se den där piratfilmen med Johnny Depp, det hade inte jag någon lust med så jag gick själv till Marko och Danne där de hade spelkväll. Där stannade jag ett tag innan jag bestämde mig för att gå vidare. Det var den ingan annan som var sugen på förutom någon som jag sedan tidigare inte kände. Jag gick till Trappan. Efter att ha varit på trappan tills det stängde så hängde jag med några till efterfest hos ett pokerproffs, vi spelade buzz. Sen blev det att gå hem och lägga sig.

Kommentarer
Postat av: adam

Missnöjd med romas 0-0? Mot Torino.
En fråga. Var är 3:orna??

2007-12-16 @ 18:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback