Lördag

Är det idag, det känns helt okej så här på lördagsmorgonen, eller jag förmiddagen och stadigt börjar det närma sig vad som vid iaf veckodagarna innebär lunch för folk. För mig är det snart frukost.

Lördag utan Premier Leaguefotboll, passar då bra att egna sig åt lite andra saker, men givetvis blir det fotboll idag också. Juventus mot Roma ikväll, mycket viktig match. Roma är i bra form, Juventus i dålig, i en sådan här match känns det som att det dock inte betyder så mycket. Milan vände sin säsong detta året när de mötte Roma, Leonardo hade typ fått sparken om de förlorat den matchen, och lite tur hade de också Milan, men efter en bra insats och marginaler på sin sida så fick de med sig tre jobbiga poäng. Vi får hoppas att detta inte blir vändningen för Juventus och Ferrara, utan att Roma vinner lägger sig fem poäng för Juventus och sparkar ner Juventus en bit till mot avgrunden, medan Roma kan titta framåt än mer.

Jag vet annars inte vad ,an ska tycka om världen, den känns liksom helt okej just nu, det kan bli bättre men det kan också bli sämre. Lite mer mod kanske kunde efterlysas, men äsch, att det bara får glida på med saker och så blir det som det blir, det känns helt okej.

Får och hästar springer på en äng. En rullande kannibal funderar, det är fel att äta hästar, nä, nu ska jag leta upp en människopenis att förtära tillsammans med en kreation av spenatblad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback