Michael Ricketts

Är lite av en hjälte. Hans 2-1 mål mot United på Old Trafford för Bolton var stort, hans största grej i karriären och det gav även inbringande av pengar för en annan.

Var länge sedan jag spelade på pengaspel överhuvudtaget. Och jag tycker det är så pass ointressant att jag kanske aldrig gör det igen, men sånt får framtiden utvisa.

Michael Ricketts kommer för alltid vara kult. Orsaken jag tog upp honom just nu är att han nyligen blivit uttagen (av Daily Mail) till den sämsta landslagsmannen genom tiderna för England, han har spelat en landskamp. Bah till det, för mig kommer Ricketts alltid vara en gigant och typ bäst.

Numera är han 30 år och spelar i Tranmere, lycka till Michael Ricketts!

Kommentarer
Postat av: Adam K

HAr du inet spelat sen dess?

HAr du kvar vinstpengarna??

2009-09-16 @ 21:51:24
Postat av: Simon

Jag har spelat lite ihop ibland med min far, men sällan jag satsade ngt själv, utan hjälpte mest till med tipandet. Jag tror jag spelade en gång för ett år sen drygt, innan dess är det kanske tre-fyra.



Jag har inga vinstpengar kvar, men jag fick "bara" en moped och 5000 och så åkte vi på skidresa också. (jag satsade själv inga pengar på detta spel)

2009-09-17 @ 00:55:08
Postat av: Adam K

Moped? Men då var du egentligen inte bunden vid busstider alltså på högstadiet efter detta??

2009-09-20 @ 19:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback