Vägg

Jag är som en vägg som ingen kan passera.
Så blir det i afton iaf. Försök dribbla mig, går inte, försök passa förbi mig går inte.

Jag saknar Walter Samuel i Roma, Romas försvar har aldrig varit sig själv sedan denna titanmur lämnade laget för att ekonomin behövdes räddas. Suck, gör lite ont i själen varje gång man ser honom i Inter-försvaret och sen ser virrpannorna i Roma försöka försvara målet. Roma släpper till mer en än slampig prostituerad. Extra tråkigt när de utan Totti på plan lika potenta framåt som en könsstympad munk. Suck. Suck.

Jag är ialla fall en vägg.


Kommentarer
Postat av: Adam K

Beror på vad för idrott du pratar om.

I hockey skulle jag nog klara av det=), kanske i fotboll med. Lika mycket som du kan åka förbi mig i hockey hehe. 50/50 där=)

I kasta pil blir det svårt=)

2009-10-31 @ 22:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback