Superskurkar

Kom över en lista kring superskurkar.

Sånt är alltid intressant tycker jag och inspirerades till att göra en egen topp 10

10. Red Skull
9. Sabertooth
8. Kingpin
7. Two-Face
6. Dr. Octupus
5. Doctor Doom
4. Green Goblin
3. Lex Luthur
2. Magneto
1. Jokern

Listan blir ganska inspirerad av Spindelmannen, Batman och till viss del även X-Men och detta märks ju givetvis på min topp tio lista. Att Jokern är klar etta är självklart, han är helt enkelt bäst. Bakom är det mer öppet, men om man tar listan som jag kollade på så tycker jag att Dr. Octupus var för långt ner, en av mina absoluta favoriter. Green Goblin var även lite långt ner, i min värld helt klart en topp 5 karaktär. Sabertooth är en som var lngst ner som jag tog med, jag tycker han är intressant genom hans och Wolverines relation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback