Lite som när ett etapplopp tar slut

Efter att under en ganska lång period jobbat mot ett mål så är nu målet här, eller defilieringen på Champs-Élysées är man iaf vid. Oavsett hur bra det har gått med saker och ting så är det dags för att springa vidare mot nästa mål, snart. Först är det nämligen en kortare period med vila, man ska ladda upp batterierna så att man sedan kan komma fulladdad med energi till nya lopp.

Mitt nästa lopp är lite osäkert, jag tror jag tar ett längre uppehåll, kanske kör lite tävlingar, men mest för att hålla igång och inte tappa formen. I slutet av augusi är det dock dags för en längre tour igen. Och efter det så tror jag det är dags för kontraksförhandlingar, troligtvis med ett nytt stall och nya tourer som ska genomföras.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Intressant text blandning av cykling och fotboll?

Där faktan är fotbollen indirekt. Men om jag fattade rätt så ärdte mer att Roma är klara för cl-kval- Du själv kanske spelar fåtal matchre i LIF. Är jag inne i rätt spår? En smart text annars=)

2009-06-01 @ 12:56:05
Postat av: Adam K

Var jag som skrev texten ovanför=)

2009-06-01 @ 12:56:37
Postat av: Daniel

Kul analogi mellan cykling och framtiden! =)

2009-06-01 @ 14:40:47
Postat av: Simon

Faktiskt mer skola och arbete än fotboll :)

2009-06-01 @ 18:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback