Torsdag

Förr i tiden var det ofta veckans höjdpunkt, dagen då saker hände. Vad har hänt med torsdag nu egentligen? Jag minns inte senast jag var ute på en torsdag, lite skrämmande är det. Jag tror dock inte det bara är mitt fel, utbudet har helt enkelt inte varit tillräckligt intressant senaste tiden, vilket är lite trist, förr var torsdagar bäst. Får se när nästa torsdagsutgång kan bli, troligast när nästa republik är, dvs pengatorsdagen. Det är långt dit.

Imorgon är det fredag, det ser jag lite halvt fram emot. Jag och en öl, en öl och jag och bara må bra, det ska jag göra.

Jag har inga förväntningar alls just nu. Knappt ens förhoppningar på något. Undrar om det har ändrats efter helgen.

Finns det någon torsdagssång?


Kommentarer
Postat av: adam K

Nä, men maträtt som förknippas med Torsdagar. Ärtsoppan=).

Går inte du och gänget ut längre på vardagarna som förr?

2009-03-06 @ 13:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback