Tidelag

Ibland tänker man på getter.


Fan, tänk om man var en kentaur. Eller om man bara hade glass och oändligt av det i frysen.
 
Tidelag är något allvarligt som man inte ska ta lätt på. Om folk visste övergreppen som händer varje år på uttrarna, då tror jag få skulle kunna leva med sig själva. Uttrarna är Smålands landskapsdjur. Jag har då fan aldrig sett en utter, fan vad dåligt, underligt att det djuret kan vara mitt landskaps landskaps-djur. Gotland har förövrigt igelkott, hur tänkte de där?

Undra vilket landskapsdjur som utsätts för mest sexuella övergrepp? Jag skiulle nog tippa på antingen utter (Småland), igelkott (Gotland) eller bäver (Ångermanland).

Usch


Kommentarer
Postat av: Adam K

GRATTIS SIMON! Långemåla har öppnat eran "korvkiosk" "jörgen" nä, affären igen.

Du måste hem och sätta foten inne i den!

2009-03-23 @ 18:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback