Kjol

Jag skulle nog passa i kjol.

Kjol är en trevlig klädsel.

Själv har jag mest byxor, eller shorts.

Ibland gillar jag att vara naken, ibland trivs jag bättre med kläder på. Ibland är jag naken själv, ibland är jag naken med folk, ibland har jag kläder på själv ibland har jag kläder på kring folk.

Jag tror aldrig jag har använt kjol, men jag är inte säker. Diadem har jag använt, ganska snygg i det är jag. Jag har ett hemma, det har jag "snott", tycker knappt det kan räknas som stöld när jag hittade det alldeles ensam borta från ägaren.

Undra vad man skulle göra utan schampo, skulle man dö då?

Jag måste fan handla, deprimerande.




Kommentarer
Postat av: johan gyllensten

schampo kan man inte vara utan! tänk dig en värld utan det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback