Händelser

Fan vad lite intressant som händer i världen just nu känner jag. Inte ens Blondinbella gör något kul. Fotboll går ju alltid, men i takt med oframgångar så blir det lite tråkigare. TV visar sällan något kul, visst det finns poänger i vissa program som: Så ska det låta och Den rätta för Rosing, men nä, inget som engagerar mig.

Där kommer det kanske livsavgörande problemet, vad fan engagerar mig nu? Svaret är typ, eehh, blej.

Ipred kommer ju igång, och det låter ju ganska kasst, jag har dock inte läst på särskilt, kanske borde, men jag är mer intresserad av vilken startelva Uruguay ställde upp med nu i Vm-kvalet, kanske borde jag ta reda på det. Villarreal verkar iaf vara en stomme i laget, tre spelare från dne klubben startade i matchen mot Paraguay, där de vann, och Paraguay är inget oävent lag. De kan även ha använt sig av en 3-5-2 taktik, om man går efter namnen och deras positioner så är det så, men en mittfältare kan ju ha gått ner som ytterback, just nu orkar jag inte leta upp källor för hur fallet verkligen är.

Nu är vi där om fotboll igen. En annan sak som hänt är symaskiner, men det var för ett antal år sedan. Fan kopparlegeringar, det vore något.

Vad är fake och vad är äkta? Personligen tror jag alla hallon är genmodifierade, är de mindre värda för det?


Kommentarer
Postat av: Adam K

Det beror på hur du ser världen, just nu verkar det som det är komediprogram + fotboll so, gäller för dig.

Hv har smugit in i hockeyvärlden me att ha både A-laget och J-laget i final! Exemepelvis. ATT Sverige är jätteglada för 0-0 mot Portugal. Om an ha rdte som mål att speal 0-0 så åke rde ut i åttondel igen för Sverige=)



Sen tror jag inte du skulle uppskatta om någon tog din film som du gjort, utan att betala=), rätt logiskt faktskt.

2009-03-31 @ 11:37:15
Postat av: Adam K

När jag tänker efter så har det hänt en tråkig sak i Afrika, under fotbollsmatch, där 22 blev Skadade/dödad.

Men dte ä ju bara afikaner så det har inte "hänt" så mycket" 22 liv. JA europa kan vara kusligt inne i sig själva för ofta usch.

2009-03-31 @ 11:43:12
Postat av: Tobias

Adam, jag skulle uppskatta om någon "tog" min film utan att betala. Dessutom handlar väl inte ipred om det? Snarare att en privat lobbyverksamhet till musik/filmindustrin får mer makt än polisen. Och det är verkligen läskigt vare sig någon gillar att folk laddar ner deras filmer eller inte...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback