Onsdag

Kom igen,

Tron på Bilbo

jag är inte så jättemycket fantasy.

Jag tror Påven finns, undra om Påven har kul? Tänk om han bara fick frispel någongång och typ tog lite herion och onanerade på Globen. Att moralisera över folk kan ju iofs vara en grej. Tänk att vara mest ren i hela världen. Den mannen begår ju sällan synd.

Jag är ganska osyndig själv, jag är en godhjärtad pojke.

Jämna år är bättre än ojämna, annars gillar jag nog jämna siffor mer en jämna. Undantag för årtal. Detta beror givetvis på idrott, annars skulle det inte spela roll.

Min rumpa är fastare än vanligt nu. Grattis världen.

Detta hade inte så mycket med onsdag att göra.



Kommentarer
Postat av: lali

"Min rumpa är fastare än vanligt nu. Grattis världen." haha, fy fan va du är bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback