Irritation, eller ej

Jag blir nu om dagarna sällan irriterad över saker. Något som väl både är bra och dåligt, kul att raljera över småsaker som förstör ens vardag.

Det som är mina mesta irritationsmoment just nu är väl egentligen reklam på tv, framförallt dålig reklam, eller samma reklamfilm som återkommer femhundratregånger under samma reklampaus, jag är dock både en mästerzappare och text-tv användare under reklamerna, så jag utsätts sällan för det. Ett annat litet störningsmoment är att fotbollslaget nu har fixat en cd-spelare till omklädningsrummet, CD-skivan är absolut music nr någonting, hemskt är det. Jag kanske börjar bli för kulturell, men fan. En annan sak är intrnationella matcher de där jävla barnen som ska gå ut till matcherna med spelarna, jag tycker inte om det, samma sak med de där jävla talen FIFA bestämt att spelarna ska hålla för att förbättra världen. Påminner om någon jävla miss vad som helst tävling. Jag tycker det blir så äckligt, och det bara handlar om att FIFA ska visa upp sig som en god kraft, bah. TV sänder ofta skit, speciellt sådanahär kvällar, det är som att de ber om att man ska aktivera sig med något, men jag vill inte, jag vill sitta och glo, ge mig utbud.

Världen är underbar, gå ut i den och krama varandra.


Kommentarer
Postat av: adam K

Visst ok reklam är tråkig om du bara kollar på det med ett perspektiv som tråkig. Men se det så här istället, hitta de punkter som bygger upp reklamen har du nåt att fundera på så dte går snabbare.

Du håller väl på med Media??

2009-06-27 @ 23:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback