Årets mål!

Idag gjorde jag årets mål, iaf i Långemålas b-lag.

Vi förlorade matchen med 8-4 mot Mönsterås. Jag fick spela högerback! Tränarna tyckte väl inte jag är redo för att spela mittback ännu, men nu skiter vi i detta och kommenterar målet.

Jag som är högerback får ett tillbakaspel i en position ganska högt upp på deras planhalva, jag går framåt in mot mitten, ingen går riktigt på utan täcker pass så jag avancerar lite till och sen skjuter jag ifrån kanske 30 meter. Bollen får en båge och sänker sig perfekt så att den hamnar i målvaktens högra kryss, oerhört stiligt.

Kommentarer
Postat av: Adam K

Grattis=)

2009-06-10 @ 02:01:19
Postat av: Tobias

Bara en jäkla tur! ;)

Postat av: Adam K

Tobbe: Jantelag, jantelag, jantelag.

2009-06-11 @ 13:44:38
Postat av: Adam K

Förtydliga med =), skämt.

2009-06-11 @ 13:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback