Fotboll fotboll fotboll

Idag spelade Långemåla träningsmatch mot Blomstermåla. Vi förlorade med 2-0, men spelade bra, framförallt i andra halvek, och borde fått iaf oavgjort. Jag spelade andra halvlek och jag är nöjd med min insats.  Fick beröm av vår förra tränare som numera är målvakt och lagledare, dock är han skadad för tillfället. Jag har nu fått två halvlekar i de två senaste träningsmatcherna och jag har tagit chansen och visat vad jag går för känns det som. Nu kan jag göra ett bra kommunmästerskap som är på lördag och sen får vi se om jag får chansen att spela i serien sen, jag har iaf inte försämrat mina chanser under tränningsmatcherna. Fotbollen känns rolig nu och min kropp är i bra fom, en härlig kick.
 
Roma började igång sitt tävlingsspel för säsongenmed Europa League idag hemma mot Belgiska Gent, de vann med 3-1 och finns väl inte så mycket att säga om det, resultatet är ungefär vad som förväntas. Guberti som iprincip är enda nyförvärvet, om man inte räknar utlånade spelare som är tillbaka, Guberti spelade 90 minuter och verkade göra lite intressanta saker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback