Vägar

Hur många vägar behöver en man gå innan man kan kalla honom en man? I Långemåla finns det bara tre vägar, om man räknar bort återvändsgränder och de som leder rakt ut i skogen, om man räknar de är det väl totalt typ 7.

Jag tror man måste ha gått mer än tre vägar innan man kan kallas en man.


Jag går på promenad, jag dansar fram rentav. Jag tror jag föredrar den norra promenaden. Iofs finns det klara höjdunkter med den södra, även att jag tror den där glasskiosken är lite överskattad, utan att ha ätit där.

Ibland lever saker på sitt rykte, just nu kommer jag inte på något exempel, men iaf tre saker gör det, samma antal som vägar i Långemåla.

 

Kommentarer
Postat av: Adam K

Kom ihåg att just siffran 3 och antalet 3 är gyllende. Du kanske bor på den gyllene orten i Högsby Kommun. Arkitekten kanske tänkte att detta ska bli en förgyllen ort då jag väljer att ha 3 vägar! Vore häftigt. Själv kan jag ens inte hitta i skogen i Fåelfors, därav turen runt sjön, då kan man inte gå vilse=)

2009-08-08 @ 20:52:01
Postat av: lali

jag har ätit glass där nu. två gånger. finfint har det varit. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback