Tidsfördriv

Olika saker att fördriva tiden börjar minskas för mig nu. Jag blir mer och mer trött på Långemåla nu, att fotbollen resultatmässigt går åt skogen hjälper knappast heller. Jag har ved att kapa och lite oljade att göra iofs, blir väl att göra under kommande vecka.

Jag längtar följdaktligen tillbaka till Norrköping och att saker och ting ska sättas lite fart på och att det ska hända lite saker. 

Jag har fan till och med börjat följa silly season, som mest handlar om olika former av besvikelser och hopp som inte infrias.

Nätpoker på facebook har jag slutat med, är trött på att.

Något vist och vitsigt.


Kommentarer
Postat av: Adam K

Bra tidsfördriv är tex att plugga in alla speedwayförare=), eller varför inte i ditt intresse. Exakt alla domare i fotboll i högsta ligorna?

2009-08-15 @ 23:42:08
Postat av: Simon

Jepp sådana saker kan vara kul, jag brukar ägna mig åt sånt ibland, dock kom jag nyss ur ett liknande sånt projekt och har just nu ingen ork att påbörja ett igen.

2009-08-16 @ 23:36:14
Postat av: Adam K

vad var dte för projekt??

2009-08-19 @ 10:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback