Ur en stinkande källa

Det finns så många källor, det finns typ tre sanna, resten är bara avancerat hittepå.

Den universala sanningen, den finns. Jag tror jag har svaret om vem som sitter på den, men det är inte jag i alla fall. Om man visste vad sanningen var, vad skulle man göra då. Skulle man spela fotboll imorgon? Jag tror det

Peter Jöback, det är en man. Han är fan allt det som representerar manlighet för mig, eller han skulle gilla fotboll också. Riktiga män gillar fotboll, sjunger musikal och så vill de festa ibland. Sexuell läggning spelar ingen roll för hur manlig man är, tror jag. Jag vet ju inte sanningen.  Kanske Jöback gillar fotboll, då skulle han nog hålla på typ Watford, Stoke eller kanske Fulham.

Henrik Ponten, det är en fin man.

Jag ska fan aldrig mer vara naken, det är så utlämnande. jag ska skaffa sådana där badshorts med kompletterande plånbok. 

Vem som sitter på den universala sanningen? Det är Horace Engdahl som gör det. Horace är nog världens bästa människa. Jag tror aldrig han kommer avslöja sanningen, Horace vill inte leka Gud, han vill bara vara bäst på ett mänskligt sätt. 



Kommentarer
Postat av: johan gyllensten

Simon... jag kommer nog inte våga prata med dig igen... jag har sett att du har en yxa, och vad du kan göra med den!

Postat av: Adam K

Spelar fotboll var?

Långemåla eller NAFFI?

Själv åker jag till Långemåla på lördag för att ta ett ex antal LIFmål-foton som kan hamna på sidan, tvivlarpå att FIF har chans. dock inte att glömma, FIF vann mot Ariel som kom 3:a i Fjol!

2009-04-24 @ 08:58:47
Postat av: imon

Tänkte spela lite i långemåla i sommar.

2009-04-26 @ 15:09:08
Postat av: Adam K

Hm, LIF tappade en 2-0 ledning mot Fågelfors?? VAr ju Fågelfors själva som satte 3-2 i eget mål, nice=)



Grattis till segern=)



Vad kul kanske du fastanar på en bild eller två och du inet springer snabbare än kamerablixten=)

2009-04-27 @ 08:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback