Träning

Idag slutar naffi för säsongen, alltså ingen mer träning där. Det är väl ungefär en och en halv månad tills man ska ut till det gröna gräset. Så springrträning och liknande får bli sporaidksa aktiviteter till och från numer ett tag, kanske lite i parken och så springer jag kanske någon gång i veckan 

Jag har bestämt mig för att min träna upp min överkropp lite nu, den behöver tas tag i. Jag har därför startat upp ett dagligt program som går ut på att jag dagligen ska utföra cirka 100 armhävningar och cirka 200 situps, ett ganska blygsamt program, men iaf lite träning. Startade det i måndags och tjuvstartade lite under förra veckan. Skadar väl iaf inte att träna lite mer överkroppen nu när det blir varmare och man kanske ska fläka ut en likblek överkropp i till exempel parken.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback