Städa

Jag? nä, inte ännu va?

Imorgon kanske.

Jag har skrivit på skolarbete idag överraskande nog var det fotboll det handlade om.


Jag vet ett fotbollslag som är sämst. De borde värva Arvhage, Vön Brömsen och allt vad stjärnorna i Sverige heter för de kan fan inte vara sämre än backarna som det där jävla fotbollslaget köper.


Tänk om alla var som jag, då skulle världen vara ganska kass, men ett par av såna som jag, det tror jag är bra för världen.

Om man fick klona en människa några gånger, då skulle jag nog välja, Per Sindning Larsen, Horace Engdahl, eller kanske Michael Essien, ett lag med bara Essienare, det hade jag velat se. 

En gång gjorde jag hockeylag på ett NHL-spel där det endast var kloner av samma spelare i laget, Forsberg var bland de bästa har jag för mig. 


Kommentarer
Postat av: Adam K

Vilekt årgång av spel var det?

Kan jag tänka mig, var en idiot som inte vågade förlora utan hade de alla ra bästa över 97 i ett lag. Moget?

2009-04-27 @ 08:19:55
Postat av: Simon

hmm, 2001 var det tror jag. Spelade typ träningsmatcher, tror jag hade lag med typ Sundin, Lindros, Roenick, Pronger och säkert nån till, så fick de möta varandra eller existerande NHL-lag.



2009-04-27 @ 11:46:53
Postat av: Adam K

Intressant, vad tycket du om det spelet?

VAd jag minns har väl du mest gillat managerspel?



Det roliga med det speletg var att bugganrna var värre då, fanns koder istället. Plus att man gjorde mål från blålinjen.=)

2009-04-27 @ 15:18:41
Postat av: Simon

Ganska kul, numer spelar jag knappt alls, fast nu förderar jag nog typ nhl eller fifa-spel för jag orkar inte spela så länge som krävs för managerspel

2009-04-28 @ 17:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback