Positiv

Jag har positiv, just nu känns det som att det inte kan vara så mycket som blir sämre. Så kommande tid kommer bli helt lysande. Det är lite ovant att undvika att läsa om nästan allt vad fotboll heter, men jag klarar det ganska bra hitills. Återfall lär komma, men men. Tillslut kommer jag hitta tillbaka, men nu vill jag fokusera på annat, vad vet jag inte riktigt. Inte uppsatsen iaf, men det måste jag, men inte riktigt ännu. Har faktiskt för första gången sen vi började skriva uppsatsen kontroll över sitautionen, det känns lovande, lite iaf.

Karate blir det nog till helgen, jag är så jävla smidig så det känns lysande. Frågan är om depp från tidigt 90-tal kan bli aktullet, jag tvekar, är fan typ fortfarande bakfull. Sånt brukar vanligen gå över till klockan två senaste dagen efter, men inte nu. Bövelen. Kanske blir man mer bakfull när man har sorg i själen, jävla fotboll. 

 Segla ut mot öppet hav.

I wanna do what ever common people do. Eller, vill jag verkligen det? Jag gör nog redan det, kanske.

Nån annan är fan unik, men inte är det du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback