Mycket snö

Jag har kommit tillbaka till mitt intresse nu efter att försöka lägga det på hyllan en vecka. Inte för att det går särskilt bra, men det händer inget annat intressant i mitt liv nu, då kan man lika gärna fly till den världen. Dessutom så är det bra för min fria skrivuppgift, enda nackdelen är att jag blir dum i huvudet och fotbollstaktik ständigt flyger runt i mitt ganska osorterade huvud.

Jag behöver vara 12 och ha sommarlov, det skulle göra mig gått.

Kampen för beach 2009 har så smått börjat, en ganska ojämn kamp med tanke på mina matvanor samt olust att röra på mig om det inte innefattar en boll. Jag kör iaf sit-ups och armhävningar med ojämna mellanrum nu. Aja skitsamma, jag lär inte vara på stranden iaf i sommar, stranden är för töntar. Själv ska jag se Tour de France, någon tidning som vill ha någon som rapporterar från tävlingen?



Kommentarer
Postat av: Adam K

Härlig reklam till alla tidningar. Om jag ska var ärlig, om du träffar rätt så kan du fakstikt få turen att skriva en tidning någondag. Menar dte är inte mycket om dne sporten i tidningarna om dte inte gäller doping + lance armstrong, men jag vet att din cykelkusnkap är rätt bar för en tidning. Hoppas du hittar en=).

VAd tyckte du om FIF:S sida?

2009-04-20 @ 19:27:25
Postat av: Simon

Tycker det är en bra början, kul med mer bilder. Bra att resulten är inne, kul med lite matchbilder, skulle vara kul om det kunde utvecklas till matchrapporter också.

2009-04-20 @ 20:04:18
Postat av: adam k

varför jag bara ska ha 3 bilder/match beror på att det tar plats på servern. Man får inte ha för många besökare eller mycket på servern annars läggs sidan ner av webbhotellet.

2009-04-20 @ 23:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback