Byxor

Jävla jobbig grej att ha. Jag gillar inte byxor så mycket, de är fan inte så sköna. Skönt att man nu kan spatsera runt i shorts, men ikväll när jag gick ut använde jag byxor, där av agget mot detta egentligen ganska oskylidga plagg. Dessutom är det fördömt jobbigt att ta av sig sina byxor.

Enda gången det är roligt med byxor är när någon annan tar av dem, men vid närmare eftertanke så är just själva avklädningsmometet inte så extremt lysande det heller, det är mest bara ett hinder för det roliga.

Nä, byxor är bara tråkigt.



Kommentarer
Postat av: johan gyllensten

bra analys! men snart får vi använda kortbyxor

Postat av: Adam K

Jäklar vad kul att du till sist valde att ha en facebook. Fast nu då du lagt ut den bild som du inte tagit så äger just nu Facebook den=(, sorgligt nog.

Samma sak för mig, mitt porträtt är Facebooks nu, men vad gör de? Var ändå en gammal bild=)

2009-04-29 @ 10:09:53
Postat av: Daniel

Jag håller med! Byxor är djävulens påfund! De borde brännas på bål!

2009-04-29 @ 21:56:56
URL: http://censurerat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback