song


Kommentarer
Postat av: Tobias

Så fruktansvärt patetiskt. Helt underbart!

Postat av: Adam

Hej igen.

Jag kan säga så här att det blev helt fel. Blivit många "onödiga" inlägg från mig. Det blir lätt så då man reagerar, eller så reagerar jag.

Nu i efterhand är det en "skitsak" som hände för ca 2-3 år sedan. Ångrar mig djupt att jag aldrig tänker efter före ibland, hoppas jag ej gjort för mycke skada på din blogg. Från och med nu ska det bara bli en inlägg. Vore kul om du kommenterade nåt i min blogg med......

Även om det inte är din grej så har vi alla åsikter=).



MVH Adam K/Offensivhockey

2008-09-24 @ 23:48:59
Postat av: Simon

Ha det kul Adam, så länge folk mår bra så är jag glad som fan.

2008-09-25 @ 02:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback