Marathon

Idag blir det marathon. Eller, jag ska inte springa, jag tänker mer på att det blir fyra fotbollsmatcher i rad. Det lär iofs bli lite matlagning och kanske någon annan aktivitet under matcherna. De två första får väl ses som uppvärmning. Sen blir det Arsenal, och den matchen är helig eftersom att Arsenalfolk kommer och besöker. Sen är det Roma, jag brukar oftast undvika att vara packad när Roma spelar eftersom att jag tycker man ser mer saker när man är nykter i skallen, men efetrsom Roma helt saknar struktur i sitt spel för tillfället så kommer jag att vara onykter till matchen, hade jag iofs varit iaf en dag som denna.

Krossa Reggina!

Sen blir det Jammin

Kommentarer
Postat av: Adam

Kan Roma vara jämförbart med frölunda? Båda väntas i toppen men har hitills svikit?

Jag vet att Hv förlorade men ligger 1:a trots förlusten.

2008-09-20 @ 14:06:42
Postat av: Simon

Jag är orolig, men mkt kan fortfaraande hända, tids nog så lär man bli varse.

2008-09-20 @ 15:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback