Vi är på gång

Ikväll är det seriepremiär med Dinamo Liu i campusserien. Det sja bli riktigt kul att få spela lite fotboll, och i tävlingssamanhang. Jag är dock lite trött, men så långe jag inte somnar nu innan så ska det nog gå bra. Jag har lite halvdålig koll på vilket folk som är med i laget och har då ingen större koll på var de kan tänkas sätta mig, kan bli vilken position som helst, till och med målvakt.

Fan jag börjar bli lite nervös, som att jag typ aldrig spelat en fotbollsmatch innan. Nu är det dags att börja vinna.

Kommentarer
Postat av: johan gyllensten

det blir nog forward, med en enda uppgift. Att skjuta på allt som rör sig.

Postat av: Adam

Namnet Dinamo Liu känns beknat.

Finns det några från samhälls-och kulturnanalys elever med i detta lag?

Eller är ja ghelt ute och cyklar. Ska då vara åk 2 elever då=).

2008-10-04 @ 11:12:33
Postat av: Simon

Det är helt klart mest ska-are i laget, jag tror det är från olika årskurser inom ska, sen har lite ksmare hoppat på.

2008-10-04 @ 11:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback