Sjunger i mitt huvud

Mitt huvud sjunger på lite olika låtar som det så ofta görs. Nu är det dock lite jobbigt, för jag sjungs men jag kommer inte på riktigt vilka låtar det är som gäller. Jag behlver bra hjärnmusik som jag kan springa och nynna på, eller vafan jag behöver inte alls bra, bara det är trevligt att sjunga på den. Fan, det är såhär det går när man missar dobidoo och sing a long. Fan, varför ska man ha ett "liv", skulle inte allt vara mycket bättre om livet var ett enda långt sångprogram? Iofs är livet trots allt ganska roligt, så jag vill nog inte att det ska vara ett enda långt musikprogram trots allt :).

Fotbollen går förövrigt åt helvete, eller mest Romas, men det är ju den som gäller, Naffi kan trösta min fotbollsvärld lite Åt helvete med fotboll.

Nu blir det fan lite Elton, Elton är bra.

Kommentarer
Postat av: Adam K

Ja fotbollen går ej bra nu, varken för roma eller för KFF. "Smarta" Rydström gjorde ju att KFF kan mista guldet.



Men Roma kommer väl igen? Menar dte finns väl bottenlag de möter som de ska ta och att topplagen kasnke mister ett par poäng mot botenlagen och vips så är roma med igen=).

2008-10-06 @ 21:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback