Och ikväll har vi inget att göra

Med denna frekvens på bloggandet så kan man ju bli lite fundersam. Sanningen är väl att det var ett tag sedan jag hade en kväll med såhär mycket dötid för mig själv, ganska skönt.

Jag kanske har kommit på någon form av produktionsidé, får se om det blir upptagen hos gruppen.

Tänk att vara fisk, då hade man simmat mer än vad man gör nu. Man hade heller räknats lite som ett låtsas djur, utan känslor typ. De djuren som är mest legalt att döda känns som att det är insekter, typ flugor eller myggor, men flugor är ju nästan som svamp. Vad coolt det vore med en pratande svamp. Jag gissar i och för sig att folk redan träffat på pratande svampar.

Fan, svamp, det är unikt.

Nu blev jag sugen på kantarell, eller egentligen inte, jag tycker inte svamp är så jättegott. Det var långesedan jag åt kantarellsås, eller sås med kantareller i, det har sina orsaker.

Jag tror bestämt att världen är påväg att gå åt helvete. Fast jag kan inte göra något åt det, det är bara att le och vara glad, hoppas Roma vinner. Halleluja!


Kommentarer
Postat av: lali

Folk hade tyckte det vore jobbigare att döda fisk om dom bara skrek lite mer. Har hört om skrikande fisk, folk blir rädda för dom, kastar tillbaka dom.



Att skrika är nästa evolutionistiska steg för fiskarna. Heja fiskarna!

Postat av: Adam

Bloggfrekvens kna ju vara olika.

Behöver inte ha dötid för att blogga in 3 stycken inlägg. Dessa tre kan du ju även göra på fem minuter sen gå till skolan?

2008-10-04 @ 11:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback