Hälsa

Min hälsa är gott till att ha blivit lite o. Jag hoppas att det bara är en daglig dipp och att jag inte är påväg att bli sjuk, jag har inte tid att bli sjuk, eller framförallt inte lust, men det ska nog gå bra. Livet tendera att fungera helt okej. En annan sak är fotbollen, men den skiter vi i nu.

En sak som är trevligt i samhället är att hälsa på folk. Jag börjar bli bättre och bättre på det tycker jag. Jag hade lite problem med det förr i tiden, men jag börjar skärpa upp mig.  En sak som jag har stora problem med är dock fraserna tack och varsågod, så ta det inte som en förelämpning eller något om jag skulle missa ett sådant agerande, men ni som känner mig vet troligtvis redan om det.

Kommentarer
Postat av: Adam K

Härligt att det faller på plats någongång=)

Oja, jag känner till detta.



2008-10-23 @ 18:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback