Blott en dag ett ögonblick i sänder

Ännu en dag har gott av detta jordeliv. Fan, man börjar bli gammal.

Inga tulpaner växer på träden nu (tror jag inte), och tur är väl det.

Jag borde ställa mig i duschen, jag har spelat boll, men jag orkar inte, jag inväntar fattigdom.

Snusa, det kanske man skulle börja med. Tänk om man var smart och rik.

Om jag hade en bra operaröst så skulle jag nog börja med opera, om jag kunde spela pinigs bra så skulle jag nog satsa på att bli pingisproffs. Eller förresten, jag vill inte bli pingisproffs, det känns så förgjordat tråkigt.

Tänk om man hade en egen måne, som man kan åka till. Fan vad långtråkigt det skulle vara.

Kommentarer
Postat av: johan gyllensten

lika njutbar läsning varje gång du filosoferar

Postat av: Adam K

Pingis är väl ingen dum ide?

Hela Långemåla sluter väl upp?

Eller satsar de på öststateterna för herrar också?

2008-10-08 @ 07:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback