Årets längsta natt

Utnyttjade man inte i form av fest, lite ledsen är jag äver det, men det går över, tror jag.

Timmen längre för denna dag har jag egentligen inte alls utnyttjat, jag väntar mest, inte på ngt specieltl heller, först på fotboll och sen på att dagen ska ta slut. Det är något speciellt med dagar man bara inväntar att de ska gå förbi liksom, de är ganska menninigslösa men på något sätt ändå inte menningslösa.

Allt är väl egentligen menningslöst, men det jag tycker har en poäng eller vfiktigt blir ju på något sätt menningsfullt för mig.

Nästa vecka har jag förväntningar på, men samtidigt inga alls, känns som att den på vissa plan i alla fall kan bli underhållande, eller så blir den det inte. Jag funderar på om jag kan bli besviken på nästkommande vecka, och klart jag kan bli det, men inte så farligt.


Sitting here wasted and wounded
At this old tangentbord
Trying hard to capture
The moment this morning I don't know

Kommentarer
Postat av: Adam K

Här får man läsa mellan raderna.

Kommer Roma spela en viktig match?

Om din fars hälsa?

Eller din egna presattion i Naffi?

2008-10-26 @ 13:35:30
Postat av: Simon

Mja, det finns inte så mycket att tyda egentligen, mest bara svammel, det handlar inte om ngt av dina teorier, om det ens handlar om något.

2008-10-26 @ 13:47:15
Postat av: johan gyllensten

Simon presterar alltid i naffi.

Postat av: Adam K

Johan:

Det betvivlar jag inte .



Simon: Du borde bli en bra politiker.

Svamla runt men menar inget.

2008-10-26 @ 14:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback