Självbiografi

Fotbollspelare ger ut självbiografier titt som tätt. Ofta finner jag att de känns ganska ointressanta. Nu är det dock en spelare som skriver en biografi som jag skulle tycka vara mycket intressant att läsa. Spelarens namn är Antonio Cassano. Han är helt galen och jag kan tänka mig att det finns många underhållande händelser och tankar i boken. Tyvärr släpps den nu bara på Italienska vilket är surt. Hoppas den kommer ut på andra språk senare.

en artikel angående boken

En annan fotbollsbok jag också vill läsa är den med Totti-skämt som är samlade av Francesco själv. Tyvärr finns den bara på italienska, och skämten kanske skulle bli svårare att begripa, alternativt missta sin poäng genom en översättning.

Själv ska jag skriva en självbiografi när jag är 34, den kommer att handla om mitt liv, troligtvis med viss glorifiering.



Kommentarer
Postat av: Adam K

Den boken blir kul att läsa. (ej ironisk)



öressten har du använt susbet ännu?

2008-11-13 @ 17:19:51
Postat av: Adam K

Vill du se en överraskning Simon?

Sök på "lön hockey", tredje raden får du se överraskningen.

2008-11-13 @ 18:19:39
Postat av: Adam K

Bakgrund: Forcera in kommentarer.

Slutsats:Barnsligt beteende.

Efteranalys:Skiter i det helt. Upp till var och en att kommentera inlägg.

Lämnar över bollen till dig nu simon. Kommer ej mer påminna dig.



Med detta så menar jag bara framöver,du har vart duktig hitills=). Somsagt skriv inget omdu ej känner för det,blirbara irritationdå=),själv skriver jag som du sermed glädje i din blogg.



PS: det överts handlar enbart om mig=)DS

2008-11-13 @ 23:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback