Världen

ibland kan det vara bra att ta en titt på omvärlden, ofta när jag går in på nyhetssidor så går jag till sporten och läser inte så mycket händelser. Det kan väl hända att jag snubbar över en nyhet om Patrick Swayze eller en nyhet om någon svensk som mördats, alternativt vilket p-piller som är bäst. Eller förresten, det var länge sedan de testade p-piller. Varför görs inte det oftare? Det är viktigt.

När jag går över nyhetträsket så faller jag för en nyhet, Joakim Noah kan få 6 månaders fängelse för han öppnade en burk med alkohol på allmän plats, samt hade marijuana i sin ficka. Skandal! 

Kommentarer
Postat av: adam

Du vet hur dte är va? Med tanke på ölen framför polisen?=)(skämt)

Marijuana på allmän plats, rätt åt honom! Idrottskillar ska inte ha dte bara för de är just idrottskillar.

2008-05-27 @ 22:15:49
Postat av: Tobias

Eller så låter vi folk göra precis som de vill så länge de inte stör någon annan, fascister!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback