I väntan

Jag sitter här och har inget särsklit för mig, snart ska jag träna lite, sådana där kroppsövningar, gym är för dyrt, så jag gör sådanadär standarssaker, jag inbillar att det räcker för min kropp.

Igår spelade jag en fotbollmatch för första gången sen i oktober (naffi-matcher räknas inte), det gick bra, jag höll gott och väl nivån. Motståndet höll inte någon nivå alls, slarv och oskärpa från de offensiva spelarna gjorde att det inte blev tvåsiffrigt, vi vann bara med 4-0. Lite synd att det nog dröjer en månad tills min nästa fotbollsmatch, men så kan det gå.

Nu kanske man ska ta itu med de stora livsfrågorna. Frågan  jag ställer är vad är de tpå tv idag? Jag vet att 100 höjdare är, mer behöver jag inte ha koll på, orkar inte se på tv.

Varflr skriver jag detta blogginlägg? För att jag väntar, väntar på att något ska hända. Kommer något hända? Nej det kommer det inte, men snart är det imorgon, och då kanske det händer något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback