Spännande och nervös morgondag

Det kommer bli en läskig morgondag. Jag kommer nog att vara nervös hela dagen. Nervös, men även fylld av spänd förväntan, det lär under alla omständigheter bli en väldigt lång onsdag.

Hoppas hoppas.

Totti, låt han vara gud imorgon

Casillas, tappa gärna boll

Alla i Roma, prestera på topp.

Jag önskar att även jag själv skulle kunna prestera på topp, men det tycks vara en omöjlighet, förkylning är på väg, blir så när man springer runt i för kalla kläder. Efter onsdag är det i princip helg, men ändå inte, jag hoppas på en rolig helg.

Kommentarer
Postat av: Adam

Jag har en känsla av att Roma kan vinna denna match faktiskt. Kungen av Rom avgör nog om inte den där jugoslaven gör det, vucivic eller vad han heter=).

Menar dte är mycketstrul nu i Spanien=).

2008-03-05 @ 14:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback