Vilken jävla match!

Andra halvlek mellan Turiket och Tjeckien var helt galen. Turkiet vände 0-2 till 3-2 och de gjorde det fullt rättvist. Den anfallsfotboll som Turiket presterar i andra är på samma nivå som den Holland har presterat i denna turnering enligt mig. Trots det så behövde de hjälp genom en målvaktstavla från Tjeckiens målvakt Cech i 87. När alla sen gick och väntade på förlängning så gick Turkiet upp och gjorde ett mål. Det var längesedan jag såg en sådan match som jag blev så medrykt i som denna, knappt det händer ens när det är ett lag jag följer. Jag kan inte komma ihåg sist det hände när jag var neutral åskådare.

Pju

Kommentarer
Postat av: Adam

Vilken Osis. Där fick jag för jag valde film före matchen.

Kollade faktsikt till turkiets 0-1 mål, sen kände det bättre med film.



Intressant match att vända 0-2 till 3-2! Starkt jobbat, var det inte Turkiet som förra omgången också avgjorde på övertid=?

2008-06-16 @ 16:58:52
Postat av: Simon

Jepp, mot Schweiz

2008-06-16 @ 17:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback