Hej Världen

Jag sitter här och studerar den från en del av världen. En plats som på många sätt inte riktigt är världen. Eller det kanske är detta som är det riktiga och det andra som jag mest bara ser och hör om som är något annat.

Lodjur ser man inte allt för ofta. Det beror nog till stor del på att det inte finsn så många av dom, samt att de är skygga. Flugor ser man oftast. undra om man helst skulle ha tio flugor eller tio lodjur i ett rum. lodjur kan ju trots allt kanske vara lie farliga. Flugor är mest bara irriterande.

Jag tror jag kan döda en tiger med mina bara händer. jag är ganska stark.

Amazonfloden ska vara ganska bred har jag hört, men få saker kan jämföras med Emån, inte ens Amazonfloden.

Kommentarer
Postat av: Adam

intressant tankebana.

Må Zlatan avgöra ikväll=), eller varför inte Henke?

2008-06-18 @ 17:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback