Diska och laga mat

Det är de två enda sakerna jag gjort idag som inte relaterar till fotboll. Eller förresten, jag flyttade ett par plank också. Det var annars ganska kul att laga mat, hoppas jag inte slappar till som jag brukar kunna göra under sommaren utan att jag faktiskt ägnar mig åt lite småaktiviteter.

Till lite fotboll. Idag tränade jag igen, fotboll. Det kändes bra, min form är väl sådär, emn den ska nog snart komma igång. Jag drog på mig ett skavsår på hälen, lite dumt, men med lite compeed ska det vara lugnt.

I EM så imponerade Italien inte alls, jag förväntar mig mycket annat folk till nästa match. Holland imponerade destå mer. Just nu känns fyra lag hetare än alla andra: Holland, Tyskland, Portugal och Spanien. Spanien har ännu inte spelat, efter imorgon får vi se om de fortfarande känns heta.

Någon gång nästa vecka blir det dags för mig att komma igång och arbeta, känns både kul och tråkigt. Jag trivs med mitt liv ganska bra just nu, ibland ska man göra det.

Kommentarer
Postat av: Tobias

De fyra lagen ser ut att stämma. Hoppas nu de får gå hela vägen, och att offensiv fotboll får triumfera (värst vad jag tjatar om offensiv fotboll, men är man Arsenalsupporter så är man ;))



Klart man ska trivas med livet ibland!

Undrar hur det känns? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback