Talet


Talet jag tänkte på var Hitlers invigningstal till de olympiska spelen i Berlin 1936.



Kommentarer
Postat av: Frida Carolin

kul :)

Postat av: lali

då var jag ju ändå ganska nära. det var rätt typ av tal iaf. =)

2008-07-27 @ 15:21:53
URL: http://blogg.lali.se
Postat av: Adam K

Jag vill inte låta negativ,

Men under tiden som vi gissar så kan du också ändra dig=), eller hur?



DU kan vara steget före oss eftersom dte är du som ställer frågan.



Sedan tycker jag att om du menar ett tal där man pratar inför folk så borde du vart mer noggran med vilket tal du syftar på om det är siffror eller tal.

Iofs kan man skriva siffra, men tal förknippas också med siffror.

Annars en bra genomförande.

2008-07-27 @ 15:23:50
Postat av: Simon

Jag skrev just tal för att man inte skulle veta vad jag skulle åsyfta.



Lali var förövrigt riktigt nära att vinna, jag tänkte först välja Luther Kings tal, men inspirerad av OS-tider så blev det Hitlers tal.



Och det finns ingen garanti iaf jag fuskade eller ej :)

2008-07-27 @ 16:32:20
Postat av: lali

jag ser det som en vinst. ;)

2008-07-28 @ 21:01:17
URL: http://blogg.lali.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback