Självbekräftelse

Idag gjorde jag testet: hur vältränad är du? på aftonbladet.

Jag fick 50+ på alla övningar vilket innebär utmärkt i min och samtliga ålderskategorier. Jag gjorde så att jag skulle göra iaf 50 på varje och så en till på armhävningarna :). Jag skulle ha kunnat pressat mig ytterligare lite på samtliga övningar. Så min fysiska status är trots allt okej. Jag har inte utfört konidionstestet ännu. Jag har för mig att jag har relativt hög vilopuls jämfört med folk som tränat ungefär lika mycket som jag. Jag får ta vilopulsen när jag har kommit ner i vilopuls igen, vilket jag inte ligger på nu. Eller så skiter jag i det, det lär tiden utvisa.
 

Kommentarer
Postat av: adam

Det lät ju bra=)



Ser nu att du också kör med aftonbladets-taktiken att få flera besökare=), dte är bra fortsätt så. så är du snart uppå på minst 30 jag lovar.



MEn du går mot dig själv nu, men du kanske kände dig mogen nu för bloggen att växa.



I vilket fall är det bra att du satsar nu. Väl mött.

2008-07-15 @ 11:28:13
Postat av: Simon

Det bör nog inte bli ökat besökarantal pga det, min blogg är ej med i bloggportalen så den kommer ej upp i länktabellen.

2008-07-15 @ 12:39:39
Postat av: Adam K

Glömde det=).



2008-07-15 @ 13:28:16
Postat av: Adam

Föressten, varför inga raporrter om touren på din blogg? Den är kul att läsa=).

2008-07-15 @ 13:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback