Ännu en dag

Är en textrad ifrån Thomas Di Levas låt vem ska jag tro på.

Ännu en dag är också en form av tillstånd eller fas i mitt liv.
Det här är ännu en dag av mitt liv som bara blir längre och längre.
Thomas Di Levas hår blir också längre och längre, tills när han klipper håret.

Denna ännu en dag så har jag gått ut med hundar gånger två. Tagit mig ett träningspass iform av löpträning av kortare distans i högfart i intrevall samt ite jogging. Efter det diverse olika kroppslyft. Jag har också skruvat i skruvar i något bygge där det senare ska ställas ved på. Detta var med andra ord en väldigt betydande dag i mitt liv


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att ha sådana dager som man får gjort på.

Det kommer flera sådana dagar ,tro mig=)

2008-07-14 @ 23:34:26
Postat av: adam

VAr jag på första inlägget, verkar som din blogg strular.

2008-07-14 @ 23:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback