Konsten att....

Jag vet i fan.

Det kanske finns en konst i att göra något som är helt tomt, men detta inlägg är inte tomt, bara konstlöst.

Kanke lite väl stora anspråk att försöka göra något med konst. Konsten att tänka är att tänka. Alla människor tänker, tror jag. Ibland kanske man skulle tveka. På att dom tänker. som jag nu, jag är medveten om något, men jag vet i fan vad det är. 

Banan

Jag tror jag fick en lätt släng av apati nu. Det brukar jag inte få, eller lite har jag v'l alltid, men nu känns saker extra menningslöst, inte bara på ett existentiellt plan utan även ett personligt, tråkigt. Jag vill inte ha tråkigt, jag vill ha roligt, men jag orkar inte ha roligt.

bah 

Nu får jag rycka upp mig. Ryck. 

Borde egentligen inte elefanter vara ett vattendjur? Jag tycker en elefant skulle vara ett perfekt vattendjur. Det skulle vara hur häftigt som helst om dne simmade runt med sin snabel. Elefanten skulle också ha ankfötter. För då skulle den kunna simma bättre. Simma kan vara bra om man ska vara ett vattendjur.

Undra hur elefanter skulle se ut om de levde i ett artiskt klimat? Vem vet efter några år så kanske de skulle skaffa päls. Nä, nu svamlar jag bara, det måste vara feberdrömmar. Elefanter med tjock päls, haha.  

Kommentarer
Postat av: adam

elefant i arktiskt klmimat vill jag att det ska bli en mammut??
För de är väl släkt med elefanter i de tropiska länderna??

Sen "konsten att"
HAde du nåt att skriva om men trodes inte självförverkliga det och det blev som det blev??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback