Kampen för att bli redo

Det är något man har utkämpat ett antal gånger i sitt liv och det kommer alltid tillbaka. Problemet börjar alltid med tid, man har nästan aldrig lagom med tid. Antingen går det för snabbt eller för långsamt.
 
De kamper som jag är emst familjär med är att försöka komam tillbaka fårn skada eller sjukdom till en vioss tid inom fotboll. Tendensen är ofta att man tror att det ska gå fortare än vad det gör, iaf om man har en kroppslig skada så att säga. En annan är sjukdom, det brukar kunan gå bra om man gör lite olika kurerarknep. De bästa är mycket vätska, gärna juice och vatten samt vila, mkt vila.

Idag genomgår jag också en form utav kamp för att bli redo, den kampen skulle kunna likans med kampen man genomför när man ska bli frisk till en fotbollsmatch. Vila, vätska och mat ska nog dock göra att jag lyckas tillfriskna till den grad så att dagens uppgift ska gå att klara. Formen kanske inte blir den bästa, men en stabil insats utan allt för många kreativa utsväningar ska jag nog lyckas genomföra.

Ja, jag är idrottsskadad.     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback