Helvetesveckan är över

Och då pratar jag faktiskt inte om datorhaveriet utan min skolgång. Under varje skoldag har jag varit i skolan från typ tio till fem, de flesta dagar ännu längre. Veckan avslutades med att jag satt i skolan från 10 till klockan 21. Det är dock endast jag och en till som har haft denna arbetsmoral, de två andra har varit i skolan lite till och från. Undegfär hälften av tiden som jag och den andra gruppmedlemen, men nog om det.

Kvällarna har det också varit ganska fullt emd aktiviteter så enda kvällen som jag egentöigen har varit hemma var när datorhaveriet ägde rum. Så jag har inte haft tid med bloggen och nu får bloggen bli en klagomur, jag har ont i huvudet trött i kroppen och på gång att bli sjuk. Som tur är blir det lite öldrickande, jag lär dock somna under det.

God fprtsdättning på er, i helgen ska jag bara göra en skolövning, suck.   

Kommentarer
Postat av: adam

ser att du haft en hård vecka,
hur kommer dte sig att ni får jobba så mycket?

2008-01-11 @ 23:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback