Dagen då hela världen är bakfull

Kan man kalla denna dag för. Ja alla utom idrottare som spelar fotboll i England eller livnär sig på att åka skidor. De ska nämligen underhålla oss andra som har äntrat det tillståndet där det inte är så lämpligt att hålla på med fysisk aktivitet. En dag som denna får man inte heller några tecken på andras människors existens, det kanske bara är jag kvar på denna jord så här 2008. Massa TV samt datorkonkurrans har gjort att jag inte dragit mig ut på nätet förän vid denna sena timme, men särskilt livfullt var det inte här heller. I nyhetsvärlden, som för mig innefattar just nu i princip nyheter om Roma eller som rör Roma så har det inte hänt ett dugg denna dag. Nyheter verkar sova ruset av sig och kommer nog först imorgon. Övriga nätet känns också ganska folktomt så här den första Januari. Imorgon brummar nog världen igång igen.

Lingonskogen  


Kommentarer
Postat av: adam

På min blogg är det inte filkomt=)
10 unika=)

2008-01-02 @ 09:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback