Vet inte

När jag tänker på det så inser jag nog att jag knappt vet något alls. Eller vissa saker vet jag, men de är egentligen menningslösa, eller mindre intressanta när man vet dom. Nä det ver i fan om det jag skrev stämmer, men det lät lite halvdjupt på något sätt så det får stå kvar.

Det finsn i alla fall saker som jag inte vet, dessa saker vill jag ibaldn veta om, inte alltid, ibland vill jag veta men ändå inte.

Nu yrar jag.

Jag har för mig att det finns en låt på temat, som är gjord av Lisa Ekdahl, jag är dock för lat för att ta reda på texten, en lyricssökning på google tar för mkt tid av mitt liv (som att inte detta redan gjorde det, (nä det gör det faktiskt inte) (eller egentligen, men jag hade inte gjort något vettigt i alla fall))


Skandlöst att Viasat sport två slutar visa sina CL repriser klockan 0.25, tur att det iaf går repriser på vs1.

Kommentarer
Postat av: Adam

Det du vetSimon är inte alls meningslöst, kan vara bra att ha i frågesport.
Sen har du väl gått grundskolan och Gymnasiet??
Så nog har du kunskaper, gäller släppa fram din egna förmåga att visa det också. Du visar ju också din förmåga att veta saker på ett komiskt sätt som jag tycker är tungt att berätta för dig att ibland är din ironi och komik för mycket och därför så tar inte andra vid det du vet, för det blir för mycket humor. Men som sagt, du har kunskap också, värdefull sådan. Ett tips, skippa komiken ibland=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback