Turn Around

Igår fick jag äntligen sjunga loss på den (heter egentligen Total eclipse of the heart, men turn around passar bättre som rubrik till inlägget) på singstar. Trots att jag som vanligt suger på spelet, och även denna sång, så var det givetvis roligt att sjunga den.

Turn around

Dagarna flyr, och jag har just nu relativt roligt, skönt efter tristesen tidigare i veckan.

Turn around

Jammin var kul i torsdags, denna gång var det lite folk och ös som det ska vara, jag vet, jag är trots allt stammis. Jag tror det är smart utav pojkarna att bara ha det en gång i månaden numer. 

Turn around 

När man kommer upp i den aktningsvärda åldern som jag trots allt har gjort så börjar man intressera sig för program som på spåret. Eftersom att jag fortfarande är ungdom så missade jag det igår kväll, men jag t'nker se på reprisen nu.

Turn around bright eyes

Kommentarer
Postat av: Adam

Vad kul=) att du får sjunga loss, kanske pasa dig?
Har du sett ett nytt juryprogram på 24:an??
Denna gång gäller det att vara tv-stjräna, den som vinner blir också anställd hos SVT, mycket intressant faktiskt.
Det roligaste tyckte jag var att en indier/pakistainer kom med, han var gasnak lik mig=)

2008-02-02 @ 13:47:58
Postat av: Lisa

Jag trodde att du hade kul på jammin. Det såg så ut i alla fall.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback