Ingen stress, bara fart och fläkt i alla fall

Eller det är faktiskt lite stress, men inte så farligt. Mest rolig stress, om jag hade varit i min bästa form så hade denna helg varit ännu trevligare, nu får jag hålla kvällarna på en nivå lite under det vanliga, men jag börjar trots allt känna mig bättre, så det kanske blir normal nivå iaf

En dag är i alla fall fixad, två kvällar kvar. Och tillråga på allt ska det spelas fotboll ikväll också, det blir nog att jag ska stå målvakt, viktig match, kvartsfinal, hoppas jag är en panter, här luktar det rödvin.
 
Sen imorgon blir det tydligen också fest, blir man bjuden så bör man vara fin nog att komma. Fast Roma spelar på lördag så jag kanske skiter i festen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback