Lugnet

Nu är det lugnet före lugnet. För första gången på typ två veckor sitter jag lugnt en kväll och inte har något att göra. Jag skulle väl kunna skriva något på min uppsats, men det låtsas vi inte om :).

Julen lär bli lugn och ganska händelselös, på något vis är det skönt att inte ha några förväntningar på att något ska hända.

Annars så blir folk lätt stressade på julen, jag orkar inte med det , fan, ibland borde folk bry sig mindre.

Jag har fortfarande inte lärt mig texten till utan att fråga, det känns lite sorgligt.

Lugna ballader får det bli kvällen till ära. Ballader är trevligt. Om jag nu inte ska ta en ny repa och försöka lära mig utan att fråga. Jag skulle även behöva plugga på Total eclipse of the heart igen, jag kan den inte längre, pinsamt. 


 

Kommentarer
Postat av: Tobias

Jag kan den inte heller längre, vi borde skämmas.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback